04-09-12

Alles voor Romeo - Caja Cazemier

Anouk is een meisje van zestien dat het thuis niet makkelijk heeft. Haar vader is buiten beeld en haar moeder is manisch depressief, waardoor veel huishoudelijke taken op Anouks schouders neerkomen. Ook op school gaat het niet lekker. Anouk is de laatste jaren vaak verhuisd, en ze vindt het lastig op de nieuwe school haar draai te vinden. Maar dan ontmoet ze op internet de zeven jaar oudere Romeo. Hij is charmant en attent, en overlaadt haar met aandacht en cadeautjes. Precies wat Anouk op dat moment nodig heeft. Dat Romeo deel uitmaakt van een organisatie die geld verdient met vrouwenhandel en drugs, daar komt ze pas veel later achter…





12 opmerkingen:

  1. Ik vond het een heel interessant boek en ik ga het ook gebruiken voor mijn boek bespreking op school.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga hem ook gebruiken voor men boekbespreking.
      En het is een waargebeurt verhaal.
      Kun je dat geloven?

      Verwijderen
  2. Is het echt waargebeurd? 0_o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook gelezen en gebruik hem voor een boekrepetitie. is het echt gebeurt? :o. wooow

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed boek! Hoeveel tijd verliep er in het boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben er nu een leesverslag van aan het maken. vind het een erg goed boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit boek heeft mij laten zien dat je geen verkeerde mensen moet accepteren op hyves twitter facebook ( ik accepteer nooit mensen die ik niet ken ) dit kunnen de gevolgen zijn dus wees altijd op je hoede doe geen verkeerde dingen en vertrouw geen mensen die je nauwelijks kent!! verder top boek gebruik het ook voor mijn boekverslag niveau VWO hoop maar dat ik een voldoende haal !! xxxxxxxx en let op je zelf ;) ik gun het geen een meisje om mee te maken wat Anouk ( hoofdpersoon in het boek ) heeft meegemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super boek, ik gebruik het voor mn leesexamen nederlandss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vond het een mooi boek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben er nu een verslag over aan het schrijven maar weet de plaats van de uitgave niet weet iemand dat?

    BeantwoordenVerwijderen