21-10-12

Zusje vermist -Anne Cassidy

Acht jaar geleden verdween het 5-jarige zusje van Kim spoorloos. In die tijd was zij 9 jaar en samen met haar zusje in het donker op weg naar huis. Om de politie te helpen, verzint ze dat ze een rode bestelauto in de buurt heeft gezien. Deze leugen en het gemis van Judy drukken nog zwaar op Kim. Dat maakt haar gevoelig voor een spoor dat naar Amerika leidt. Tegelijk wordt de trui van Judy gevonden, in de tuin van een huis in de straat waar ze verdween. Kim (ik-verteller) beschrijft wat haar bezighoudt en hoe zij nu al jaren worstelt met haar emoties. Maar ook de gevoelens van haar ouders en andere betrokkenen komen goed uit de verf. Het verhaal loopt heel anders af dan de lezer vermoedde en Kim blijkt niet de enige met een gruwelijk geheim. 

4 opmerkingen:

  1. ik het het boek zelf gelezen en ik was echt aangenaam verrast . De emoties zijn echt te voelen en het gemis van judy is zwaar voor kim maar hopelijk komt er nog een boek dan zou ik het meteen gaan halen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boek ook gelezen en was echt verrast van het einde, ik had iedereen verwacht behalve die persoon. Ik vindt het erg mooi geschreven en ik kan me helemaal in het boek leven! Een echte aanrader! X Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben 12 heb het zelf gelezen en wauw!! bravo voor de schrijver om dat in woorden uit te drukken

    BeantwoordenVerwijderen