12-12-12

Gewonnen: BiebBox

Een tijdje terug heb ik deelgenomen aan de krasactie "de bieb deelt uit". Dat was die actie waarbij je in de bieb het boekje De donkere kamer van Damokles gratis op kon halen en waarin een boekenlegger met de krasactie zat. Toen won ik helaas niets, maar er zouden later ook nog extra prijzen uitgereikt gaan worden. Maandag werd ik gebeld door de bieb hier in de stad en ze vertelde me dat ik een prijs had gewonnen, een BiebBox. Inhoud onbekend, dat maakte nieuwsgierig natuurlijk. Gisteravond ben ik de box op gaan halen. Benieuwd wat er nu in de Biebbox zat? Zie de foto hieronder :)

* Het dubbeldikke voorleesboek van Dikkie Dik + DVD
* Flow magazine
* Boekenlegger
* Leeslampje
* 2 repen chocolade
* DVD De eetclub
* Wat je als kok moet weten - Peter James
* Déjà Vu - Esther Verhoef


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakket, ik bedenk me dat ik die boekenlegger ook heb gehad.... alleen vergeten te krassen ):
    Heel veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie van de bieb. Gefeliciteerd met zo'n mooie buit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.