28-08-13

Iemand handig met blogger?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er niets meer van. Ik wilde mijn header aanpassen, klein beetje qua tekst en heb hem in photoshop gemaakt. Gewoon saai wit met zwarte tekstkleur. Maar .. zoals je hierboven kunt zien, komt de header er als lichtgrijs op te staan. Ik begrijp het niet, hij is écht wit en niet lichtgrijs, waarom verandert hij dan van kleur en staat hij er hier in lichtgrijs op? Heb al gekeken qua kleuren in sjabloon enzo, maar ik kom er niet meer uit. Iemand handig met codes enzo op blogger en weet waaraan dit kan liggen??? Voor nu laat ik het maar zo maar begrijpen .. tja .. het schijnt te spoken in mijn Mac ...

Note: via een omweg is het me uiteindelijk, na lang prutsen en frutsen, gelukt. Door eerst de afbeelding ergens anders te plaatsen en vanaf daar weer te linken naar hier, snap je het nog? Wat een gedoe dus. Rechtstreeks uploaden leverde steeds een lichtgrijze header op, ik begrijp er geen bal van .. affin .. het is me toch gelukt :)

2 opmerkingen:

  1. Blogger kan hier ook soms heel erg lastig doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rare fratsen van Blogger zijn precies de reden waarom ik ben overgestapt op Wordpress :D

    BeantwoordenVerwijderen