18-10-13

Opstaan, aankleden, niet doodgaan - Hanna Bervoets + WINACTIE

Wie het leven bekijkt door de bril van Hanna Bervoets, ziet de dingen anders. Soms geeft dat ogenschijnlijk banale zaken een onvermoede glans. Ketchup bijvoorbeeld. Maar als je nog net iets verder op het alledaags inzoomt, krijg je de schrik van je leven. Want: ‘Wie een vergrootglas boven een mier houdt, ziet een buitenaards wezen. Wat als je van de trap valt, het niet overleeft en je eigen begrafenis van een afstand bekijkt? Wat als je vrienden een week later het leven al weer vieren met een fles wodka?

In Opstaan, aankleden, niet doodgaan zijn de beste columns van Hanna Bervoets gebundeld. Herkenbare verhalen over vriendschap en ouder worden. Maar ook over waarom de Nuts is verdwenen en hoe America's Next Top Model ons leven kan verrijken. 

Hanna Bervoets geldt als een van de meest oorspronkelijke stemmen van haar generatie. Haar columns zorgen wekelijks voor beroering bij lezers van Volkskrant Magazine; haar romans veroveren een steeds groter publiek. Na het met de Opzij Literatuurprijs bekroonde Lieve Céline brak ze als romancier definitief door met de bejubelde bestseller Alles wat er was.

Nieuwsgierig geworden naar haar laatste boek? Van uitgeverij Atlas Contact mag ik drie exemplaren van haar boek Opstaan, aankleden, niet doodgaan weggeven. Wil jij kans maken op het boek, lees dan snel verder hoe je mee kunt doen met deze winactie:

1. Volg The Book Girl op Bloglovin en 'like' dit bericht.
2. Laat hier op deze weblog onder dit bericht in een reactie weten dat je meedoet aan deze winactie.
3. Ik zou het leuk vinden als jij dit bericht zou delen op Facebook en/of Twitter.

Meedoen aan deze winactie kan t/m 31 oktober. Op 1 november zal een onschuldige hand de 3 winnaars kiezen en de winnaars zullen op deze weblog bekend worden gemaakt. Vergeet dus niet om op 1 november te komen kijken of jij hebt gewonnen! 

13 opmerkingen:

  1. Haha ik doe op Cravingpages en bij Ingeleest ook al mee, maar aangezien het me echt een tof boek lijkt, meld ik me hier ook. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe mee hoop dat ik het goed heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee :-) en zal dit bericht delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poging twee tot een reactie. Ik doe dus heel graag mee, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe dolgraag mee net zoals al de anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd naar haar columns, dus ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee aan deze winactie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij deze zou ik ook graag mee willen doen, ik ben erg nieuwsgierig naar het boek! Groetjes Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De titel van het boek klinkt zeer interessant. Zou het boek heel graag willen lezen, oftwel heel graag willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sabrina lobbezoo atsma29 oktober 2013 om 11:07

    Ik doe mee:)

    BeantwoordenVerwijderen