30-11-13

Moe van gisteren. Leven met CVS en een verleden - Meri-Lynn Jennins

Een eenvoudig meisje uit een eenvoudig gezin, tot plots haar leven op zijn kop wordt gezet door mysterieuze pijn en aanslepende vermoeidheid. De grote boosdoener blijkt het chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS) te zijn. Haar strijd wordt nog woeliger wanneer ze ook nog eens door haar verleden moet wroeten en de daar lang vergeten trauma’s de kop opsteken. Het verhaal brengt het persoonlijke relaas van vijf jaar onafgebroken vechten tegen zichzelf en tegen de vooroordelen van CVS. 

1 opmerking:

  1. Dat klinkt weer als een echt The Book Girl-boek. Het is meer dan eens gebeurd dat ik een boek heb gekocht omdat ik hem tegenkwam op jouw blog. Eigenlijk is dat altijd een goede aankoop geweest! Ik houd wel van dit soort boeken. Dan heb ik nog een tip voor jou trouwens. Heb jij ooit "Niemand Mag Het Weten" gelezen, wat geschreven is door Julia Latchem-Smith? Was een tijdje terug voor een tientje te koop bij de V&D. Eigenlijk stom, had ik je toen moeten zeggen. Dat boek zag ik en ik moest meteen aan jouw blog denken. Het lijkt me echt iets wat jij zou lezen. =)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.