21-11-13

WINNAARS Blauw - Liesbeth Mende

Degenen die meegedaan hebben aan de winactie zijn natuurlijk benieuwd wie er met het boek Blauw van Liesbeth Mende vandoor gaan. Een onschuldige hand heeft de winnaars gekozen en dit zijn …. tromgeroffel … 

* Kat (Boekverslaafde)
* Veronique
* Kim

Gefeliciteerd!! Kat, Veronique en Kim, willen jullie mij je adresgegevens toesturen zodat ik deze door kan sturen naar Uitgeverij Gottmer. Het e-mailadres waar je dit naar toe kunt sturen is: theathebookgirl[at]gmail[dot]com (vervang [at] in @ en [dot] in . )

Voor degenen die niet gewonnen hebben, er komt binnenkort weer een mooie winactie aan! Houdt de weblog in de gaten…

3 opmerkingen:

  1. Ohhhhhh wat leuk. Ik ga je gelijk een mailtje sturen. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,

    Wat gaaf, super bedankt.
    Als ik het boek gelezen heb laat ik je zeker weten wat ik ervan vond.

    Groet,
    Kat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! :-) Hartelijk bedankt!

    Mailtje is verstuurd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.