17-12-13

Boeken Adventskalender: WINACTIE


Op 1 december is op Zon en Maan de Boeken Adventskalender begonnen. Een maand lang kun je allerlei boekige acties verwachten. Ook The Book Girl doet mee en vandaag kun je bij The Book Girl het boek De Teruggekeerden geschreven door Jason Mott winnen! 


Op een zonnige dag in augustus 1966 verdrinkt de achtjarige Jacob, zoon van Lucille en Harold Hargrave. Bijna vijftig jaar later staat hij voor hun deur. Blakend van gezondheid, nog steeds acht jaar oud. 

En Jacob is niet de enige die is teruggekeerd uit de dood. Overal in de wereld duiken Teruggekeerden op, en al gauw zijn het er zo veel dat steeds meer mensen zich bedreigd voelen. Niemand begrijpt waarom het gebeurt, hoe het mogelijk is. Maar één ding is zeker: in de chaos die volgt zal iedereen uiteindelijk een keuze moeten maken. 



Wil jij kans maken op dit boek? Laat in een reactie hieronder weten dat meedoet aan deze winactie en wie weet ben jij de gelukkige die het boek wint.

Meedoen kan t/m 23 december. Op 24 december zal een onschuldige hand uit alle reacties een winnaar kiezen! De uitslag zal dezelfde dag hier op deze blog te lezen zijn.

19 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, ik doe mee hoor. Ik krijg kriebels van het verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel over dit boek inmiddels gehoord, dat ik deze ook graag wil lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me zo'n goed boek! Ik doe heel graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb inderdaad ook al veel over dit boek gelezen, dus ik doe graag mee om kans te maken op dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe graag mee om een kans op dit boek te maken, lijkt me wel raar om te lezen iets wat je zelf heel graag zou willen de terugkeer van bepaalde mensen, maar het maakt me ook ontzettend nieuwsgierig vooral naar alle mooie recensies over dit boek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik wil dit boek al een tijdje lezen, maar heb het nog niet kunnen aanschaffen. Lijkt me zo'n mooi boek. Lijkt me ook geweldig als het toch eens echt zou kunnen zijn, dan zou ik zo weten wie er van mij wel even terug mag keren uit de dood.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh! Dit boek klinkt helemaal the 4400! En dat ben ik net nu aan het volgen. Geweldig! Ik wil het dolgraag lezen op een kleedje voor de kerstboom met een glaasje glühwein. Klinkt als een prima combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me ook een superleuk boek dus bij deze een reactie om te laten weten dat ik mee wil doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik doe graag mee, mijn stapeltje op mijn nachtkastje is al erg laag geworden, en ik zou graag nieuw leesvoer willen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt als een super leuk boek, dus ik doe graag mee (al is het maar om mijn boeken lijst voor 2014 aan te vullen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anita te Gussinklo17 december 2013 om 19:58

    Dat klinkt als een leuk boek.
    Ik doe graag mee.
    anita71@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, dit is denk wel de makkelijkste manier om iets te winnen:-) De andere blogs die meedoen geven een hele opdracht maar dit is eigenlijk wel lekker :-)
    Nou ja...
    Ik.
    Doe.
    Mee.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,
    Ik wil ook heel graag mee doen.
    Misschien maak ik kans op dit boek.
    Ik hoop het, want ik heb (helaas) teveel vrije tijd.
    SECONDHANDONLINE@ZIGGO.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe graag mee! Het lijkt mij een mooi boek om te lezen, ik heb er al veel goeds over gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Graag! Zin in lekker lezen naast m'n open haard!
    Groetjes van Anne.
    gta@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig, dit boek lijkt me zo geweldig spannend! Ik doe dus heel erg graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi,

    Zou graag met de jaarwisseling als ik weer lekker extra vrij ben het boek lezen.
    Volg zon en maan al een tijdje, vind haar acties wel grappig zo!

    Groetjes, Viv

    teeveebree @ gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen