13-08-14

Winactie: De verzamelde werken van A.J. Fikry, boekhandelaar - Gabrielle Zevin


Van Uitgeverij Atlas Contact ontving ik twee exemplaren van het boek De verzamelde werken van A.J. Fikry, boekhandelaar - Gabrielle Zevin. Een recensie-exemplaar voor mijzelf en ... een exemplaar om te verloten onder de lezers van deze weblog!!  

Waar gaat het boek over: 

"Onvergetelijke liefdesverklaring aan boeken 

Het leven zit A.J. Fikry niet mee. Zijn vrouw is overleden, de omzet van zijn boekhandel daalt zienderogen, en nu is zijn kostbaarste bezit, een zeldzame dichtbundel, uit zijn woning ontvreemd. Zelfs de prachtige boeken waarmee hij zich dagelijks omringt, geven hem geen plezier meer. Langzaam maar zeker zakt Fikry weg in een isolement waaruit zelfs de charmante Amelia, vertegenwoordiger van een kleine uitgeverij, hem niet kan halen. Als op een dag een mysterieus pakket in zijn boekhandel verschijnt, krijgt Fikry de kans om opnieuw te beginnen."

Wil jij dit boek graag lezen, doe dan mee met deze winactie en wie weet vind jij straks dit boek in jouw brievenbus. Meedoen is makkelijk; laat in een reactie onder dit bericht weten dat je meedoet met de winactie. Vergeet niet een geldig emailadres te vermelden. Uit alle reacties wordt door een onschuldige hand een winnaar gekozen. 

Deze winactie is gesloten, de winnaar is bekend gemaakt.

11 opmerkingen:

  1. als bibliotheekmedewerker kan ik mij helemaal vinden in deze quote: Onvergetelijke liefdesverklaring aan boeken, lijkt mij een mooi boek om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me een leuk boek om te lezen en te reviewen op mijn blog, dus ik doe graag mee. :)
    Mijn e-mail: lise_wolters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interesse gewekt zou het graag willen lezen
    Groetjes Conny
    conniesboekkies@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar het boek! Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een boek voor mij als ex boekverkoopster spreekt het mij heel erg aan.
    mijn mail is
    derkiena.albers@versatel.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel erg benieuwd geworden naar dit boek. Ik doe graag mee aan de winactie :)
    Groetjes, Monique
    nieuwhuskens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net over dit boek gelezen en zou het dolgraag willen beleven. Gooi mij maar in de grabbelton om wellicht de gelukkige te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. en dan natuurlijk niet mijn mailadres vergeten ;-) (info (a) ikvindlezenleuk.nl)

      Verwijderen