26-12-14

Gastrecensie: Mijn mooiste kerstcadeau - Amanda Prowse

Titel: Mijn mooiste kerstcadeau
Auteur: Amanda Prowse
Recensie: Clasien
Genre: Roman (kort verhaal)
Uitgebracht: speciaal voor Dizzie.nl
15 pagina's | Aerial Media Company | december 2014 
Amanda Prowse:
Amanda Prowse is haar hele leven bezig geweest met korte verhalen schrijven en notities bijhouden voor romans. Vijf jaar geleden nam ze ontslag als management consultant en besloot ze fulltime te gaan schrijven. Haar eerste boek publiceerde ze zelf in oktober 2011 als e-book en werd toen door een Engelse uitgeverij opgemerkt. Er werden er meer dan 300.000 van verkocht. Al haar verschenen boeken behoren tot haar 'No Greater love serie'. Allen bevatten een hedendaags liefdesverhaal, vrouwen zijn altijd de hoofdpersonen in het verhaal en zij bevinden zich 'in extraordinary situations for love'. 

Het verhaal:
Een kort kerstverhaal over een vrouw die op kerstavond het mooiste cadeau van allemaal kreeg.

Recensie door Clasien:
Dit is een gratis ebook van Amanda Prowse, speciaal voor dizzieleden. Ik heb dit verhaal(tje) met veel plezier gelezen. Het gaat over het wonder van een kind, in dit geval een zoon. Geschreven in ik-vorm, de moeder vertelt haar verhaal vanaf de geboorte, het verlies van de vader, de schooltijd van haar zoon. De angst om zijn onafhankelijkheid. Haar trots, hoe ze hem mist tijdens zijn studietijd. Dit verhaal telt slecht 15 blz. maar heeft een grote inhoud. Ik als moeder van een 18-jarige zoon, die zijn vleugels uitslaat, kan ik meeleven met de moeder uit dit verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen