30-12-14

WINACTIE: Vamp in Love - Marijke van den Elsen



Angela’s leven is een puinhoop. In een vlaag van verstandsverbijstering – of is het wanhoop? – jat ze een stapel geld van haar louche vriend en slaat ze op de vlucht. Hij mag haar niet vinden, en dus is er maar één iemand bij wie ze terecht kan: Fieke! Fieke‘s relatie met Rogier zit nu al in een sleur en als gastvrouw van een succesvol restaurant werkt ze zo hard dat ze geen tijd heeft voor vrienden. Door de plotselinge komst van Angela wordt alles opgeschud, en bekijkt Fieke haar eigen leven met nieuwe ogen. Ze besluit dat het tijd is voor meer actie. Nou, dan kan ze het krijgen ook!





Lijkt jou dit boek leuk om te lezen? Ben je benieuwd naar het verhaal? Goed nieuws: ik mag van Uitgeverij Zomer & Keuning een exemplaar van dit boek weggeven! Wil jij kans maken op dit boek, laat dan onder dit bericht een reactie achter met geldig emailadres (of stuur mij een bericht via het contactformulier aan linkerzijde) en wie weet vind jij het boek binnenkort in de brievenbus! Uitgeverij Zomer & Keuning dank jullie wel voor het mogelijk maken van deze winactie! 

Deze winactie loopt tot en met 6 januari. Op 7 januari wordt de winnaar gekozen en zal deze via een email verzocht worden om zijn of haar adresgegevens. Anonieme deelnemers worden uitgesloten van deelname. Vergeet niet een geldig emailadres te vermelden waarop ik je kan bereiken. De winnaar zal ook op The Book Girl bekend worden gemaakt.

11 opmerkingen:

  1. De vorige winactie is nét afgelopen en de volgende staat al weer klaar! Deze sla ik over, ik ga eerst genieten van Zes Seconden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super dat er alweer gelijk een nieuwe winactie start ! Ook deze keer doe ik heel graag mee! Lijkt me erg leuk boek!

    Groetjes, Jayla (jaylaveldt@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak graag kans! Lijkt me een heerlijk boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die wil ik wel...heerlijk om in de vakantie te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt me een heel leuk boek. En ik maak dus graag kans hier op

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag maak ik kans op Vamp in love! Lijkt mij een heerlijk boek!
    E-mailadres via het contactformulier verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou dit boek echt zooooo graag willen winnen. Ben een echte boekenwurm😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er uit als een super boek om 2015 mee te beginnen! Ik doe graag mee :)

    Groetjes,

    emmaseegers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit lijkt mij een heerlijke chicklit! Graag zou ik kans maken!
    Via het contactformulier gereageerd, maar weet niet of hij goed verstuurd is. Heb je hem ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen